Vis enkelt innlegg
Gammel 08-08-11, 12:08   #9
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Føler vi mangler en skravletråd

Opprinnelig lagt inn av Bestemamma, her.

Å, du prøver bare å trøste meg du....Snill mot meg du

At han elsker meg? Det er det jeg prøver å overbevise ham om.... Nei, han vil være fri og vi er bare knullekompiser og gode venner..... Men om det er eneste måten jeg kan få ha ham i livet mitt er det slik det må bli...jeg orker ikke å leve uten ham....

Jeg skal ut i kveld og feste med gamle venner,,,satser på hvitvin og masse dansing......

Klem til deg

Føler med deg, har etterhvert havna litt i samme situasjon her. Akkurat nå er han på ferie og jeg har ikke hørt en pip på 2 uker, men har fått inntrykk av at han vil ha en "fucking good friend" uten noe ansvar liksom. Tror ikke jeg orker å ha det sånn i lengden men får se hva han sier når han er tilbake. håper å få noen avklaringer i løpet av uka

Ellers fikk jeg veldig dårlige nyheter på torsdag så det har blitt mye tårer i helga. Min beste venninnes lille sønn (2år), som jeg har fulgt og vært "tante" for sidenhan bare var en blinkende "flekk" på skjermen har fått kreft. Han har en stor svulst rundt synsnerven og de driver nå med cellgift og han har sonde til magen for å få i han nok næring. Føler meg så maktesløs

Sorry var ikke meningen å ødelegge skravletråden for noen.

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat