Tråd: Metformin
Vis enkelt innlegg
Gammel 29-09-05, 10:27   #11
Mum 4 2
Seniormedlem

Mum 4 2 sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Sør for Trondheim
Alder: 54
Mum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt av

Jeg sjekket dagboka mi fra da jeg spiste ketogen kost og begynte med metformin. Fant ut at det var på dag 2 i uke ay jeg ble kvalm og skikkelig syk av tbl (Tok da 1 tbl x 2 etter de første anvisninger fra lege). Det var like før kollegene mine på intensiv la meg i ei seng og ga meg intravenøst. (kvalm, mageknip, kaldsvette, blodtrykksfall, besvimte nesten, så "likbleik" ut, vassen i blikket mm). Det var da jeg sa at uansett hva som skjer, gi meg for all del ikke sukker intravenøst da. Så jeg var "litt med" da.

Mailet da legen min, og fikk da den opptrappingsplanen som ligger som eget innlegg her inne.