Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje
Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.
Hm....... jeg har fulgt denne tråden en tid, i et tappert forsøk på å bli litt klokere. Jeg har skjønt at en coctail av denne Udos og cocosa er bra og hjelper på både det ene og det andre.
Det jeg dessverre ikke har blitt klokere på, er hva slags udo som er bra. Kan noen; gjerne med god erfaring, tipse meg om hvilken udo (med link?) som er best? Ser at flere sliter med smaken, så hvis det har noe for seg vil jeg også gjerne vite om gode kapsler hvis det har noen hensikt.
Det var noen kommentarer om ubåter som dupper eller ikke . Mine dupper ja, betyr det at galleblæren sliter? Og hva da med den nevnte cocktailen??
Det betyr iallfall at galleblæren ikke "matchet" fettet i dag, om du ikke "pakker" dårlig og lager "isopor" med mye luft i da.
Det finnes en del mat som skal fremme galle - ingefær (som asiatene bruker den) er en av dem, mener rødbeter var en annen. For min egen del så backer jeg bare litt opp på fett en dag og så er det borte.. Men jeg klarer ikke fett i ketogene mengder heller. Om det betyr at man bør droppe oljen... ? Jeg vet ikke. Men om den oljen virker bra så hadde jeg kanskje vært litt mer forsiktig med noe annet i stedet?