Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje
Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.
Flere spørsmål fra meg.... Beklager å må gå i detaljer her; men hva mener du med pakker dårlig og lager isopor ? Jeg spiser vanlig mat med ca 75-80% fett fra rømme, smør, ja vanlig mat. Videre ca 5% kh og resten protein. I mengder er dette 10-15 g kh // 80 g protein // 150 g fett. Det er jo ikke mye?? Spekulerer nå ja
Jeg mener at om avføringen inneholder mye luft (= dårlig pakket / isopor) så vil den også flyte, på samme måte som om at når den inneholder mye ufordøyd fett.
Hvilke mengder din kropp takler er det bare du som kan erfare. Selv har jeg litt dårlig produksjon både histen og pisten etter noen år med mat jeg ikke tåler og til slutt lavt stoffskifte. Jeg har brukt ett år sammen med en flink lege for å få dette på rett spor og utvlikle seg i rett retning - så jeg følger med min kropp "noe mer" enn normalt..... Og legen har lært meg å se i do, for å finne fasiten om jeg spiste "riktig" i går... DVS at det meste er fordøyd (note to self: husk å tygge maten skikkelig og ikke velge bare fiber)... se at konsistensen er grei ... (Nok søvn? Fikk jeg unngått å få for mye melk? .. ops - burde ikke ha spist godteri med mannitol, nei...)
Flyter/flyter ikke... (Nok galle? Eller luft? ) og farge. Etter lang tid med magetrøbbel og dårlig næringsopptak (bortsett fra karbohydratene, da) er jeg nå lykkelig over en pen, brun ubåt.
Fasinerende greier. Har nådd analstadiet for 2. gang jeg, nå.
Men - det er altså en del informasjon å hente der nedi skåla.
Denne er ganske bra. http://www.enzymestuff.com/rtstools.htm Men det er ingen grunn til å bli bekymret om ikke endringen er langvarig, altså ... Det er normalt med litt variasjon basert på hva man spiser.
Sist redigert av smgj : 08-08-11 kl 22:42.
|