Vis enkelt innlegg
Gammel 09-08-11, 07:31   #4
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Bruker dere diett.no for å telle karber?

Jeg er i vedlikehold og fikk min overdose med telling for et par år siden på GR. Det hender jeg legger inn en dag eller to for å se hvor hen i leget jeg ligger, men forsøker meg uten nå. Det er så mye peeees og jeg vil så gjerne at dette skal virke "automagisk" (eller iallfall nesten).

På nedgangen telte jeg heller ikke, men min diett var ekstremt restriktiv da (ikke mel, sukker i noen form, melk, ferdigmat, gjær, sopp, eddik + en haug spesifikke varer ... endte opp med nesten bare grønnsaker og rent kjøtt, litt ris og potet. Ingen saus. )