Vis enkelt innlegg
Gammel 09-08-11, 10:49   #2729
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.

Jeg var litt usikker etter ferien hvordan jeg skulle revitalisere og "angripe" lavkarbohverdagen igjen - men det ser ut til at det gikk for det meste av seg selv egentlig. Dvs spisevanene er som de skal (omtrent, ikke sjekket med Diett.no). Usikker på ketosen, - men for å slippe skuffelsen så venter jeg med testingen til det har gått noen dager til.
Kjenner også at forrige ukes kaos sakte men sikkert antakelig skal kunne brukes til motivasjon - og ikke bare depresjon. For en ting har jeg tatt meg faen på: hvis jeg noensinne blir satt på en vekt igjen - så skal jeg ikke bli møtt med det tallet.

Så damer: - ha en sterk og stolt dag!!

Så godt å se at du er kommet så positivt ut av det!!!! Fantastisk riktig innstilling du har, bruk det som motivasjon siteden ja!
Sterke og stolte dager - ja det trenger vi minne oss selv på at vi må ha - oppturer eller nedturer

Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.

Ja, og forresten.. Jeg møtte vekta med en kilo opp igjen, jeg hater 80-tallet asså... Mensen tar aldri slutt heller, sikker på det er ettellerannet med p-piller+lavkarbo... overbevist faktisk... Blitt invitert på stranda idag også, men har ikke lyst å vise kroppen min der, så finner nok noe annet lurt å gjøre=) Håper alle får en fantastisk dag i allefall!=)

Vann i kroppen vet du, spesielt om du fremdeles har mensen. Du burde tatt den strandtueren, vennen, du er en flott jente og bør ikke la den bikinien skremme deg fra å nyte sommeren - sterk og stolt, som Nysgjerrig Nok sa

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat