Vis enkelt innlegg
Gammel 09-08-11, 10:54   #773
vaskeklut
Seniormedlem

vaskeklut sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 38
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Bildetråden 30+

Takk, alle!

Edla: Jeg hadde betennelse i spiserøret og noe som fortsatt er udiagnostisert i mageregionen samt dyp depresjon. Alt dette gjorde at jeg hadde trøbbel med å spise og holde på maten. Om det har noe med kostholdet å gjøre? Njae, jeg er litt usikker. Men jeg mistenker jeg spiste alt for mye fett i forhold til protein og karbo og hva kroppen min klarte å hanskes med. I tillegg til at jeg stressa noe verre og drakk aaaaaalt for mye kaffe. Er vel mange faktorer som har spilt inn. Jeg har i alle fall lært at man trengeri kke drikke fett selv om man lever ekstremt lavkarbo Om du har fler spørsmål så send meg en PM

vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat