Vis enkelt innlegg
Gammel 09-08-11, 15:50   #1
BirtheTrengerHjelp
Juniormedlem

Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Bergenserjente, men bor i Oslo
BirtheTrengerHjelp er på en erverdig vei

På min 5. uke uten vekttap

Hei vet jeg sikkert kan finne svar på dette et eller annet sted på forumet, men går ikke an å bruke søkerfunsjonen på dataen jeg har:/ Er ivrig leser her inne og elsker forumet og er så glad det går an å bruke dette for tips, råd osv Så over til det jeg lurer så innmari på, Dette er min 5 uke på Ketolyse kuren, synes det er fantastisk med all den gode maten man kan leke seg med osv, MEN jeg har enda ikke gått ned et eneste gram, stresser egentlig ikke så fælt med det ettersom jeg hvertfall ikke går OPP i vekt, men nå hadde det virkelig vært godt med litt resultater! En typisk dag for meg kan se slik ut:

Et stekt egg med 1 ss meierismør og 4-5 skiver bacon.
En kaffekopp med ca 1 dl kremfløte
100-150 g kylling/ karbonadekjøttdeig med 114 g hermetisk championg stekt i 2 ss meierismør og toppet med litt hvitløk og bittelitt ost
En halv avokado med litt reker i lake og chilikrydder eller kylling (med skinnet hvis jeg har kyllingvinger) med en salat som inneholder isbergsalat, paprika, agurk og løk!
Drikker utrolig mye vann..
Eneste jeg har skeiet ut med på disse 4-5 ukene er:
En kveld på byn(hvitvin)
En pose bacongull
Gele med fun-light og Sukrin
Lavkarbomuffins

(har selvfølgelig også lest boken)

Må bare få med at disse utskeielsene er VELDIG få da jeg egentlig ikke har sug på noe søtt utenom da tanterød er på besøk!

Setter utrolig stor pris på tips og råd om hva jeg evt kan gjøre anderledes og beklager om jeg frustrerer noen med tanke på at svar kan finnes andre steder i forumet

BirtheTrengerHjelp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat