Vis enkelt innlegg
Gammel 09-08-11, 15:58   #2
Konkelimonke
Seniormedlem

Konkelimonke sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Nå er det FLINK jente resten av svangerskapet !

Ååååå! *superrørt*
Tusen takk! Ytruleg kjekt å vera motivator - særskild med tanke på alle mine startar gjennom svangerskapet! Hehe! For eg var langtifrå flink heile tida... Men, uansett, eg var ikkje like på kjøret som forrige gong eg var gravid - og eg trur det førte til ikkje like mange kilo opp

8kg halvegs er jo ingenting å ta på veg for, og klarer du å ha 20flink-veker til skal du sjå at dette svangerskapet vert noko heilt anna

Kjenner meg for så vidt litt igjen i det med at rett etter fødsel er ikkje vektnedgangen så stor som ein kanskje skulle tru. Etter at poden vart fødd for to veker sia var eg berre 5kg lettare dagen etterpå, noko som er rart med tanke på bebi på 4,2kg, morkaka, fostervatn og grums i minus... Skulle jo minst vera meir enn berre 5kg liksom... Men no, to veker etterpå, er 12 kg vekke, så eg trur nok det tek litt meir tid enn berre sjølve fødselen før vekta forsvinn.

Masse lukke til med bebi i magen, og med tilværelsen vidare som vordande trebarnsmor! Må sei eg saknar magen litt....*draume*

Eg kjem garantert til å lesa tråden din vidare, tvil ikkje! Eg vankar jo her inne på forumet når eg ikkje har betre ting å ta meg til med (les: er mjølkemaskin eller bleieskiftarbeidar eller babykosar)

Klem til deg!

Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat