Vis enkelt innlegg
Gammel 09-08-11, 17:47   #16
BenteR
Seniormedlem

BenteR sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Hvor fanatisk må man være?

Opprinnelig lagt inn av Kristin81, her.

Hei! kanskje du / dere kan fortelle litt om hvilke resultater og fordeler dere fikk av å gå over til lavkarbo? Har hele familien din merket forskjell? Merker jeg trenger å bli litt motivert her
Gikk ned nesten 2 kilo i løpet av 4 dager, men etter to dager med sprekk hadde jeg nesten gått dem opp igjen.

Jeg burde vel egentlig gi lavkarbo en skikkelig sjanse nå som jeg først begynte, prøve å se i en 4 ukers tid? Det som holder meg tilbake, er frykten for å "slanke på meg" ekstra kilo.
Er i tillegg inne i en dårlig periode med veldig lite søvn, og føler foreløpig at jeg har hatt mye mindre energi i disse dagene med lavkarbo.
Det er kanskje bare i starten?

Det første jeg oppdaget var at jeg klarer meg med minimalt med insulin og dermed slipper jeg også unna de fleste følingene.
Så oppdaget jeg at magen min som i alle år har vært treg, plutselig virker normalt
Vekta mi har gått fra 54 kilo til 47 kilo (er 1,60 høy).
Gubben som har slitt med ulvehunger i alle år, har fått dette redusert kraftig.
Han har gått fra 74 kilo til 67 kilo og gubbe-magen er nå borte
Gubben og ungene ligger på rundt åtti til hundre karber pr.dag.
Alle guttene mine var, og er, slanke.
Ene sønnen er aktiv langdistanseløper og har denne sesongen satt flere nye perser og er i kjempeform.

Det er veldig vanlig og føle seg slapp og ikke helt i form i starten når man går over på lavkarbo, spesielt om man kutter veldig drastisk i karbene.
Viktig og få i seg nok fett og ikke minst rikelig med vann.
Magnesiumtilskudd er også å anbefale!
Lykke til!