Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Karillen: Wow så hypereffektiv - trenger ikke ha dårlig samvittighet for ikke å trimme da vet du
Jeg har heller ikke vært så veldig flink i sommer. Noen turer av og til er alt. Resten av året danser jeg en del salsa. Drev mye med jogging og aerobics også tidligere, men ryggen min streiket gang på gang, så tør ikke helt. Kanskje vil den tåle mer når jeg begynner å nærme meg målvekten min? Tør i alle fall ikke å prøve meg på slike harde ting igjen før jeg nærmer meg den
MariaB: Mmmm, det hørtes ut som en deilig middag. Smart å finne måter å lure grønnsaker i ungene på. Jeg måtte jobbe veldig mye og veldig hardt med sønnen min da han var liten, men det har jammen betalt seg - nå spiser han så godt som alt jeg serverer han Jo tidligere en tar jobben, jo bedre tror jeg Datteren min har alltid vært enklere, da, så det er forskjell på hvert enkelt barn hva som kreves....
Vi har også akkurat spist middag. Jeg lagde nakkekoteletter i dag. Krydret med salt pepper og litt chilli og kayenne og freste dem kjapt brune i pannen. Delte kotelettene i to og la dem i en form lagvis med litt løk, blomkålskiver, paprika og smørstekt sopp, helte på fløte, noen smørklatter og krydret litt til, inn i ovenen til grønnsakene var så vidt møre og kotelettene gjennomstekt. Enkel, god, kjapp "alt i ett" middag 
|