Vis enkelt innlegg
Gammel 29-09-05, 22:34   #10
Torkil
Seniormedlem

Torkil sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 67
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro

Jeg fikk aldri fluortabeletter da jeg var liten, pga min fars sære meninger, og jeg har altid hatt masse hull i tennene. da jeg ble stor og fikk bestemme selv begynte jeg med fluorskylling, og har ikke hatt hull siden, så det må være noe i det. (og jeg hadde et veldig bra kosthold da jeg var liten) Pappa skylder på at jeg ikke drakk melk da når jeg klager over alle tannfyllingene mine...

Hei
Og jeg har aldri fått flourtabletter. Var hos tannlegen i mandags. Nul hul - som vanlig- og ikke så mye som en tannstein å rikke på . Tannlegen ble helt oppgitt og måtte ta to rtg-billeder for å tjene sine 570 kr. på 7 minutter.
Min sønn derimot har fått flourtabletter og skjemmende flourose på tennene. Hva flouren ellers har gjort i kroppen er det ikke godt å vite

Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat