Vis enkelt innlegg
Gammel 09-08-11, 23:49   #12
Bestemamma
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 64
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Føler vi mangler en skravletråd

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Så lenge du gir han den friheten vil det være den eneste måten. Men kanskje må han kjenne på det å savne deg for å forstå at han vil ha deg mer enn til bare det? Og husk at ingen respekterer noen som ikke respekterer seg selv....

Å, han har respekt for meg, det vet jeg helt sikkert at han har....Jeg har slitt hardt for å oppnå det jeg har gjort med kroppen min, men uten hans støtte og oppmuntring er jeg ikke sikker på om det hadde godt så bra....

Jeg unner ham av hjertet alt godt og om han ikke lærer seg å elske meg så håper jeg han i alle fall kan finne en annen å virkelig elske. Du vet hva det sies om kjærligheten...unner, misunner ikke, tilgir..... Og han har lovet meg at vi skal være venner for resten av livet....Knullingen tar vel slutt en gang uansett...

Jeg skal på besøk til ham neste uke...gleder meg så jeg er helt yr..

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Klem til deg

Føler med deg, har etterhvert havna litt i samme situasjon her. Akkurat nå er han på ferie og jeg har ikke hørt en pip på 2 uker, men har fått inntrykk av at han vil ha en "fucking good friend" uten noe ansvar liksom. Tror ikke jeg orker å ha det sånn i lengden men får se hva han sier når han er tilbake. håper å få noen avklaringer i løpet av uka

Ellers fikk jeg veldig dårlige nyheter på torsdag så det har blitt mye tårer i helga. Min beste venninnes lille sønn (2år), som jeg har fulgt og vært "tante" for sidenhan bare var en blinkende "flekk" på skjermen har fått kreft. Han har en stor svulst rundt synsnerven og de driver nå med cellgift og han har sonde til magen for å få i han nok næring. Føler meg så maktesløs

Sorry var ikke meningen å ødelegge skravletråden for noen.

Vi er litt av og på når det gjelder kontakt, men 14 dager uten kontakt er det lenge siden vi hadde...nå snakkes vi på telefon eller sms omtrent hver dag og har det kos på den måten... Har vært flink til å ta kontakt med ham og ikke gi opp å varme ham......

Neida, du ødelegger ingenting...ut med sorgen og smerten og gleden kan kanskje komme tilbake.....ber for den lille gutten....og håper at det vil gå bra med ham

Sist redigert av Bestemamma : 09-08-11 kl 23:58.
Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat