Vis enkelt innlegg
Gammel 25-07-04, 19:31   #2
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 54
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av cathrine

Idag er jeg sååå matlei! Jeg har ikke lyst på mat og eier ikke fantasi om hva jeg skal lage...
Kunne igrunn bare bestillt pizza til gutta og tatt en proteinshake selv,men det er kanskje ikke så lurt?
Hva gjør dere andre når dere føler sånn?
For jeg regner med at det ikke bare er jeg som mister matlysten når man er i innlednings-fasen?
Kan jeg spise bare kjøtt,istedenfor shake eller MÅ jeg lage noen grønnnsaker til? Orker nesten ikke tanken på salat...eller på blomkål....

Cathrine

Sikkert noen som ønsker å banke meg i hue med en hammer nå, men jeg reiser på ferie snart , så jeg tar sjansen;

Når jeg har det sånn - så hjelper det ofte meg å finne på noe som smaker litt ekstra. Noe jeg kan krydre godt. Og så tenker jeg som følger..... Det er bedre at jeg spiser noe som er så rent protein som mulig i steden for å stappe innpå karbo-skvip. Jeg kommer ikke til å falle død om hvis jeg dropper salat og olje til dette måltiden. Jeg vil heller ikke legge på meg 10 kilo hvis jeg får ett måltid en sjelden gang som ikke er balansert og korrekt. Jeg kommer heller ikke til å miste muskelmasse av ett sånt måltid. Dessuten er jeg opptatt av å høre etter hva kroppen min sier når den "ikke vil ha" salat f.eks. Salat og andre grønnsaker er veldig viktig hele tiden, derfor gir jeg meg et måltids pause hvis tanken byr meg i mot.

Jaja - sånn gjør jeg. Lykke til videre Cathrine!!!

fra Fedonisten

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat