Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Godmorgen alle sammen - ønsker dere en god da!
Opprinnelig lagt inn av Sanna 1, her.
Kort innom før jeg farer på jobb.
Trodde nesten ikke jeg ville greid det i dag, men det går.
I går kveld oppdaget jeg at jeg hadde fått i meg altfor lite fett og tok ei skje med cocosa "på styrten". Strevde litt med å få det ned og kjente jeg ble litt uvel...
Og i natt var jeg våken flere ganger og var veldig uggen.
Kl. 5 måtte jeg styrte opp og rett og slett spy !
Ekkelt, kokos er uggent å levere ut !!
Etter det sovnet jeg og våknet rett så bra igjen !
Uff da, Sanna, det hørtes ikke godt ut, håper du er bedre nå! Tror nok ett par mindre doser i løpet av dagen av cocosaen er bedre enn en kjempedose om gangen, ja!
Opprinnelig lagt inn av MariaB, her.
Bente: Åh, misunner deg et slikt kjøleskap! En venninne har et slikt, og hun har blitt mye flinkere å drikke vann etter det kom i hus
Kun en uke til min kjære kommer hjem igjen! Og i dag blir en travel dag. Skal først pakke sekken klar til hyttetur i ettermiddag, så venter to barnebursdager på rappen før vi durer til fjells
Må planlegge litt hvordan jeg skal spise i dag. Mamma som skal være med på hytta er heldigvis lk hun også, så det er disse bursdagene jeg må overleve. Ei pølse uten brød får gå i nøden 
Ja, lettere å få i seg vann med et slikt! Genialt med små barn faktisk. Jeg hadde et slikt der jeg bodde da ungene var mindre, og de syntes det var så stas å gå og hente vann med isbiter at det ble helt slutt på masingen etter saft, juice og brus
Ei pølse er greit å ty til i slike situasjoner. Ønsker deg masse lykke til. -Og en kjempekoselig hyttetur med mamman din
Venter fremdeles på maleværet her. Det var meldt ok i dag, men det er vått og med mørke tunge skyer.... Håper det forsvinner utpå dagen, så jeg kan komme i gang. Ganske irriterende å ikke komme i gang med det jeg hadde tenkt nå når jeg faktisk har noen fridager
|