Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av Regret, her.
Nei de tallene plager meg når de går feil vei, men når det er små forskjeller i riktig retning så motiverer det veldig og gir en bekreftelse på å ha gjort noe bra, men det fungerer desverre ikke begge veier..
Jeg tror du trenger en liten realitycheck i forhold til hva 200 gram er. 200 gram er to dl vann. Det er tre egg, det er en nyfødt kattunge, det er altså så godt som ingenting. Det kan være litt mat i tarmen. Kaffekoppen, tekoppen eller vannglasset du nettopp drakk, eller kveldsmaten som ikke har funnet veien ut av kroppen, resultatet av litt salt mat, eller fukt i lufta, en eggløsning eller en menstruasjon på gang, and the list goes on. For meg er et hvert hundregram ned jubel i taket, men så slipper ikke akkurat kroppen min fett med noen som helst letthet (snart fem år med temmelig strikt regime sier vel sitt ), og da er noen hundregram tilsvarende opp noe som ikke affekterer meg det minste. Med mindre det går opp og opp og opp over lengre tid, men det har det jo ikke gjort. Du har gått opp 200 gram siden i går, dermed er det, jeg gjentar ING-EN-TINGEN! Du har såpass erfaring med slanking nå antar jeg, at du selv ser hva de 200 grammene kan være av hva jeg ramser opp over her. La ikke to dl vann representere noe større nederlag, når det mest sannsynlig ikke har noe som helst med innsats eller flinkhet å gjøre, men bare en helt naturlig variabel. Spiser du etter ketolyseprinsippene så har du uansett knapt en mulighet til å legge på deg fett, det er så godt som fysiologisk umulig!

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|