Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-11, 10:24   #91
vimsen85
Seniormedlem

vimsen85 sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 40
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Augustskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av mizzim, her.

er litt frustrert idag, men skal vel ikke være det- vekta kryper jo nedover, men jeg vil den skal løpe nedover..
første uka på lavkarbo gikk jeg fra 108,6 til 105,5 kg altså ned 3,1 kg
andre uka gikk jeg opp fra 105,5 til 105,6 mensenkom, så veide meg igjen tre dager etter da veide jeg 104,6
idag var det ny onsdag å offesielt 3. veiedag - 104,4 kg.

på 3 uker har jeg da gått ned 4,4 kg det er jo mye, men synes det går så seint, i forhold til første uka..
jeg har liksom litt hast, må ned i under 102,5 innen høsten.. å det er om under 1 mnd.

første uka lå stiksene på de to mørkeste fargene, hele uka
men etter det har den ligget mellom de to fargene i midten, å igår var den mellom den lyseste å den neste..
hvorfor er den så lys nå? jeg spiser jo under 15 gr, tror iallefall det. klarer ikke det der med å regne ut.
men får jo utslag vær dag, bare svakere en første uka..

Utslag er utslag. Mørk farge på stixen kan tyde på at du har drukket for lite. Du har hatt et fantastisk resultat! Lavkarbo er effektivt, men det er ikke magi. Jeg gikk ned 27 kilo på 13 mnd. Mange ganger syns jeg det gikk seint. I gjennomsnitt er det ca to kilo i mnd. Nå er jeg 27 kilo lettere og kroppen har hatt tid å henge med i svingene. For stort vekttap på kort tid gjør at huden og hodet ikke klarer å henge med. Kos deg med maten og ikke fokuser for mye på vekta!

@ vakeklut: Det er trist å miste noen uansett om det er forventet. Bruk litt tid med familie. Det hjelper godt.

Jeg har bestilt meg tur til Tyrkia. Skal på chartertur for første gang på 9 år. Og jeg gleder meg. Jeg gleder meg til å ligge under en parasoll og lese bok og ikke gjøre noe annet en å bade litt innimellom. Sannsynligvis blir jeg lei etter to dager, men da finner jeg sikkert noe annet å gjøre Har bare tre vakter igjen på jobb i august. Det er ganske deilig. Har jobbet fullt nesten hele sommeren. Skal jobbe littegrann fremover og jeg er veldig glad for det. Har vært tungt å leve kun på studielån (og lånte penger) siste semesteret.

Hadde visst mye på hjertet i dag.
Håper alle har en fin uke <3

vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat