Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-11, 10:48   #14
Torkil
Seniormedlem

Torkil sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 67
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: På min 5. uke uten vekttap

Hei
Jeg har ikke "nilest" alle svarene, men du har fått mange gode råd. Forsøk å gjennomføre kuren etter boken med disse gode råd i noen få uker. Hvis det ikke virker i det hele tatt, vil jeg anbefale deg å gå over på "generell lavkarbo" a-la Fedon Lindberg eller min Etter slankekuren. Altså regelmessig fysisk aktivitet og langsomme karbohydrater, gode fettstoffer og sunn tilberedning av maten. Ha som mål å holde vekten stabil ( den vil trolig gå ned over tid uansett) vekttap på 500 gram pr måned er ikke mye, men det er 6 kg på et år og da har du fått tillagt deg de vaner som uansett er nødvendige for å holde vekten stabil etter slankekuren, uansett hvilken metode du velger.
Lykke til
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat