Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-11, 12:39   #164
Camomilla
Seniormedlem

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 52
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Veietråd våren 2011

Opprinnelig lagt inn av Snorkfroken76, her.

Glemmer at mat ikke gir lykke innimellom...

... og så blir man av og til så inderlig lei av å være så prektig og flink bestandig Det mentale er mye av jobben, det har det iallefall vært for min del. Vanskelig å huske på at mat først og fremst er NÆRING. Man skal kose seg med maten, men mat skal ikke være kosen. Jeg sa samme ting til en venninne som forsøkte å kutte ned på sjokoladen - hvorpå hun spurte: "Jammen, skal du ha sex HELE tiden, da?" Men jeg lyver hvis jeg sier at jeg ikke lager meg kosemat - for dét gjør jeg. Men jeg begrenser meg til pms-uka. Da er det fritt fram, myyye bedre enn å tryne i høykarbostæsj

Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat