Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-11, 12:44   #9
Camomilla
Seniormedlem

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 52
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: "Diett" på tur ?

Opprinnelig lagt inn av trolololol, her.

Cardiologen (eller Kardiologen?) sier at jeg ikke skal spise noe annet enn kjøtt. Grønt er banned. Bytte Kardiolog ? :P

Personlig synes jeg dietten høres veldig ekstremt ut, men jeg er ikke kvalifisert for å uttale meg Om jeg var deg ville jeg postet et spørsmål på bloggen til Espen Rostrup (link i et tidligere innlegg), han er jo hjertelege Han har også skrevet minst én artikkel om fett og hjertesykdom (er ganske sikker på det er fler) - kan du ikke ta en kikk der og så gjøre deg opp en mening om et legebytte hadde vært gunstig?

Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat