Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-11, 13:29   #2786
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

[quote=karillen52;1178742]Hei igjentil dere Må bare fortelle om det fantastiske "brødet" jeg bakte igår. De andre som jeg har prøvd har vært litt klissete eller noe sånt men denne oppskriften som jeg fant inne på forumet fra 2005 er virkelig å anbefale. kan skrive den inn om ønskelig. Var både solsikkefrø og valnøtter, nam. Spiste to skiver i går til teen med cocosa og litt søtning.
Teen ble litt "skinnende", men håper det hjelper på med fettinntaket, lever fremdeles på "slankemetoden", men jobber med saken
quote]

Hvis du finner oppskrifter som du synes fungerer fint, så legg gjerne med link - og karboinnholdet, hvis du har regnet det ut. Alltid kjekt med nye oppskrifter som noen av oss har testet og kan anbefale -Av og til kan man bli litt matlei eller rådvill, og da er det kjekt med anbefalinger

Høres ut som du er på god vei til å komme inn i dette, Karillen, fortsett slik du. -Og bare prøv å glemme gamle lavkalori slanketanker, dette er en helt annen måte å tenke kosthold på -Og så er vi her alle sammen om det er noe du lurer på, vet du

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat