Tråd: Tørket mør
Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-11, 13:38   #4
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Tørket mør

Om du går ned på det du spiser og har det bra er det ingen grunn til å endre. Jeg synes det virker bra, jeg. Skal du endre noe så legg til mer grønnsaker - så variert som mulig. Bruk agurk eller avokado eller paprika som snacks. Selv om det er litt karbohydrater i dem er det også fiber, vitaminer og mineraler der. De er ikke karbohydratrike i forhold til mengdene man klarer å spise.

Om spekepølse så er det bedre enn potetgull. Men spis det som snacks - dvs ikke altfor ofte.

Husk at alt med mindre enn 150gram karbohydrater daglig regnes som lavkarbo. Noen går ned allerede ved 150g. I Primeal Blueprint regnes området fra 50-100 som der hvor man sannsynligvis finner sin såkalte "sweet spot" - et kosthold som ikke kjennes som så altfor anstrengende eller som sult eller askese, men som fører til "uanstrengt" nedgang (NB - IKKE linjær).