Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-11, 13:53   #62
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Lightbrus = opp i vekt?

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Toleransen for kullsyre og/eller kunstig søtning kan også endre seg etterhvert som kroppen endrer seg, vekt- og hormonmessig - det kan være lett å glemme, eller benekte, siden "jamen jeg har jo gått ned greit så langt selv om jeg drikker sånn og sånn". Tror i alle fall dette stemmer for meg - jeg samler vann (og blir i tillegg veldig oppblåst) av pepsi max nå, selv om jeg ikke gjorde det før, da jeg var mer overvektig enn nå.

Denne signerer jeg på.

I begynnelsen gikk jeg ned helt greit og brukte uten problemer lightbrus og andre sukkerfrie produkter (brukte det, men det kan jeg ikke nå lengre. Da er det full stans i vekta og jeg blir veldig oppblåst. Når det gjelder det trådstarter spør om så vil jeg vil si ja man kan gå opp i vekt og bli oppblåst av lightbrus, men jeg vil tro dette er vannvekt og ikke reel fettvekt.

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat