Vis enkelt innlegg
Gammel 30-09-05, 10:54   #6
guro
Sterk og fri!

guro sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Alder: 60
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Dette er ikke et komplett måltid, bare en sund og spennende kose-drikk, mest for barn. Den er ikke speseielt lavkarbo eller lavGI og den inneholder hverken fett eller proteiner. Du må gjerne tilsett noe nøtter i juicen eller spise noen ved siden av, det går helt fint faktisk!

Juicen blir grønn om du tilsetter noen kiwier, eller rød med noen jordbær! Slurp ! Også tenker jeg den kan brukes til bursdagsmarkering i barnehage for eksempel!

Uansett, det er en favotitt fra min egen barndom, som jeg ikke har fått siden før nå på Kreta - og da ba jeg om å få vite hvordan de laget den ...