Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-11, 17:02   #538
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Opprinnelig lagt inn av LittForTung, her.

Ah..pyton.. Jeg har sykdom i skjoldbrukskjertelen jeg og (Struma), og hypotyreose... Litt av grunnen til lavkarbo, kan man si... Men jeg har aldri villet medisinere meg selv, sta som et esel.... Men nå var det litt enten eller for min del - og jeg føler dette hjelper! Håper inderlig kostholdet kan hjelpe deg der.....!!!!!!!!!!!

En stor til deg

Fysjda, struma Jeg er i faresonen for det. Har også hypotheriose. Fikk det alt som femåring, men fikk ikke medisiner før jeg var tretten. Tar du ikke medisiner for det i det hele tatt? Jeg går på levaxin. Merker faktisk litt bedring etter jeg begynte med lavkarbo
Stor til deg og

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat