Vis enkelt innlegg
Gammel 11-08-11, 07:37   #2797
Appelsinpiken
Medlem

Appelsinpiken sin avatar

Medlem siden: May 2011
Alder: 38
Appelsinpiken er ny på veien

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

JEG FIKK HYBEL I GÅR! Hurra!!

Endret søknaden min, og vips. Nå har jeg en av de hyblene som egentlig ingen vil ha. Men jeg får i det minste bo i Oslo. (Gjett hvem som er glad hun ikke kjøpte månedskort på toget!)

Så i går dro jeg og kjæresten ut for å feire (vi hadde månedsdag også - nei vi har ikke vært sammen i mer enn 8 måneder og en dag ).
Og plutselig har jeg spist en stor biff med bearnaise. Og fløtegratinerte poteter av ren vane. Pokker.
Tenkte først at, jaja. Det var teit at jeg ikke klarte å tenke meg om hva jeg putta i munn. Så gikk det en time. AUUUUU!!!!!!
Hadde en grusom kveld i går. Hadde mest lyst til å bare dø litt.
Men i dag morges (jeg vet klokka bare er halv seks, men jeg har ikke sovet siden klokka tre. To timer i natt), så veide jeg meg. Hadde tross alt en innvendig rens i går. Veide meg for moro. En kilo ned siden mandag. Håper den varer helt til neste mandag når det er ordinær veiedag. Eller... Jeg gidder ikke kjøpe vekt til hybelen (men tar med målebånd).

Grunnen er følgende bilder (bildene er riktig vei på maskina mi, så aner ikke hvorfor de er feil vei her):
IMG_0454.jpgIMG_0455.jpg

Er jo litt småslapt, men det er ikke kosthold alene som gjør det! Her må det trening til. Så nå tar jeg bort vektmålet mitt. Får søren meg være grenser! Tenk at det her bare er noen få kilo fra når jeg startet. Og stort sett hjalp det med en mage som ikke er oppblåst.

Når jeg satt på Oslo S i går og ventet på toget mitt (og gudene skal vite at jeg var _skikkelig_ dårlig), så så jeg noen som spiste vingummi og kunne ikke skjønne hvorfor i all verden de putta i seg sånn dritt. Dere husker vel at jeg sa for et par sider siden at det er min favoritt sammen med sjokolade? Poteter er IKKE verdt det! Ikke vingummi heller.

Og når jeg er i gang: her er bilde av puslespillet jeg holdt på med for noen dager siden.

IMG_0453.JPG

Kortversjon for de som ikke gidder å lese så mye:
Jeg så i speilet og innså at jeg søren meg ser lekker ut! Dropper fra nå vekta og kjører kun målebånd for "bekreftelse". Og har uansett noen bukser som er så trange at jeg ikke kan puste i de... Nytter ikke å spise feil mat da uansett.

Jeg er heit!

Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat