Vis enkelt innlegg
Gammel 11-08-11, 11:49   #31
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Ketose og testing av maksimalt o2 opptak?

Opprinnelig lagt inn av tommygutt, her.

Da har du noe å lære til verdens toppidrettsutøvere. 93 % i snitt på en time uten syre i beina er jo ganske unikt. Alternativt opprerer du med feil makspuls.

Ja jeg kan lære de å spise ketogent og lære deg å være litt mindre arrogant.
Som sagt vi er alle forskjellige og alle trenger ikke å respondere på trening akkurat sånn som deg, jeg forteller bare om mine egne erfaringer akkurat som du forteller om dine.

Feil makspuls?? Tror ikke det gitt, opererer med de tallene som min PT kom frem til og han testa makspulsen min slik som bl.a. olympiatoppen gjør. Han vet hva han driver på med, har lang utdannelse og brei erfaring og snakker ikke bare av egen erfaring.

Jeg har blitt i bedre form pga av kosthold først og fremst. Trente mye før også på et normalt norsk kostholde, men hadde langt fra samme utholdenhet og styrke som det jeg har hatt på ketogenkost. Selvfølgelig henger kosthold og trening og fremgang sammen, det ene utelukker ikke det andre. men jeg hadde aldri kommet dit jeg er i dag ved trening og samme kosthold som før.

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat