Sv: Dele bilder fra vår lille hverdag?
Opprinnelig lagt inn av runnmensunn, her.
Her er et minne fra Kreta sommeren 2009. Største gutten min som da var 10 måneder krabbet i lynfart ut på verandaen hver gang ¨partybåten¨ kjørte forbi. Der sto han og rocket det han var god for
hehe, morsomt 
Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.
Gårdagens sommerkveld.....
Nydelig *savner midnattssola*
Opprinnelig lagt inn av Lindemor, her.
...et lite glimt en sommerkveld.... snuppene har fått øye på en svanefamilie. Mor, far og 8 barn. Stort øyeblikk.
Så fint bilde 
Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.
Legger ved et bilde fra en trappetur jeg hadde idag etter en times sliiit med å klippe plenen, siden jeg har dårlig med bilder på nye mac'en min
Flink 
Opprinnelig lagt inn av OnMyOwn, her.
Fantastiske paprika fra fantastiske Italia.
Flotte farger 
Og så søt med hunden da.
Opprinnelig lagt inn av halkatlala, her.
dattera mi på stranden i forige uke
Utrolig kult!
Opprinnelig lagt inn av TigerTove, her.
Sjefen sjøl igang med frokosten
Nommin
Opprinnelig lagt inn av ThereseA, her.
Bilde 1 er av noen av marsvina som koser seg i hagen og bilde to er meg på hytta som koser med noen sauer
Fikk lyst til å kose marsvinet. Han så så myyyk og god ut
Opprinnelig lagt inn av Engledans, her.
Noen bilder fra meg.
En av de nye kaninene våre. Bikkja vår som svømmer i et vann og jeg og datteren min som plukker skjell på en strand ved Skagerak, forrige måned.
Flotte bilder
Opprinnelig lagt inn av Regret, her.
Her er vårt nye familiemedlem, Hugo, som flyttet inn hos oss på torsdag. Herligere gøye finner man ikke Helt tam og elsker kos, babler som en foss og mjauer og bjeffer hehe! Da har vi i alt 3 fugler i hus Tenkte jeg bare skulle dele denne fine fugelen med dere hihi
Så herlig. Vi hadde en blågul Ara, men han måtte omplasseres da vi fikk barn for han ble så fryktelig sjalu. Han har det veldig fint der han er nå.
Opprinnelig lagt inn av Bittemoren, her.
Dette var første møte med Magic Kingdom og det er et dyrebart minne som betyr masse for oss, og dit vil vi tilbake alle sammen, må bare vente litt til minste mann er blitt litt større
Dit skal vi og når sønnen vår blir gammel nok 
Opprinnelig lagt inn av Catwoman, her.
Miniälskling er ei ordentlig "vassrotte"
Syns det så litt kaldt ut, jeg 
Opprinnelig lagt inn av Albertina, her.
Legger ved et bilde av den ene tomatplanta mi, i full blomst! Spent på hvordan de smaker.
Nomnom!
|