Tråd: Biola juice
Vis enkelt innlegg
Gammel 01-10-05, 09:01   #6
Mum 4 2
Seniormedlem

Mum 4 2 sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Sør for Trondheim
Alder: 54
Mum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro

jeg så denne i butikken, men har ikke turt å prøve den, for da jeg var liten, hadde tine en jus basert på melk, og jeg blir kvalm bare jeg tenker på den. Jeg fikk sånn jus siden jeg ikke drakk melk (det het at jeg var sær, for det var ikke noe som het laktoseintoleranse da). jeg trodde kanskje det var en slik jus denne biolajusen jeg, men det er sikkert ikke det, men bare jeg som har dålig erfaring med alt som ser nytt ut...

Drakk du sånn Latella du da. Sånn juice med myse i? Husker datteren til en av mammas venninner, som er adoptert fra Colombia, ikke ville ha melkeprodukter i det hele tatt. Hun godtok Latella fint. Men selv syntes ikke jeg noe om den. Æsj. Men kan ikke se noen steder at den nye biolajuice skal inneholde melk. Skal sjekke butikken. Tenkte å kjøpe en, for å ha "litt" i smoothies til poden.