Sv: Hva forventer du av vektnedgang?
Da jeg begynte hadde jeg håp om nedgang, men ingen forventning til det. Lavt stoffskifte og medisinering hadde gitt med +13 kg etter et hardt halvår på GR med -12... Snakk om "fram og tilbake er like langt". Jeg var da såvidt over i lett overvekt BMI-messig (Er egentlig spinkel... da spinkel og "paddet".)
Etter jeg fikk ny medisin og kjørte candida/-eliminasjonsdiett (og beveget meg i retning lavkarbo-ish med de matvarene jeg hadde igjen til rådighet) gikk det nedover. Fra debuten i oktober og fram til idag har jeg gått ned 14,8kg. Omtrent 1,5 kg i måneden. I begynnelsen gikk det 3kg første måned, men siden har det jo gått saktere. Tror kanskje at om jeg regner i % av vekt på det daværende tidspunkt så er kurven glattere...
Uansett kommer det jo veldig an på utgangspunktet. Jeg mener - har man mye overvekt så utgjør 1 kg en lmindre %-vis endring enn om man har lite/mindre fett å ta av.