Vis enkelt innlegg
Gammel 11-08-11, 19:20   #8
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo på studentbudsjett?

Opprinnelig lagt inn av Student1, her.

Haha, akkurat det tipset har jeg fått før også, skulle ønske det gikk an her i Norge Takk for alle tips! Mitt problem er vel egentlig at jeg ikke er så glad i lavkarbomat generelt, har alltid hatt problemer med å spise smør, sauser osv (peller til og med osten av pizza noen ganger!). Er mest glad i frukt og brød, men tåler det dårlig (vondt i magen), og har tro på at lchf er det sunneste for kroppen. Regner med å bli ufattelig lei av egg og kjøtt, så det som "appellerer til meg" ved kostholdet er vel egentlig grønnsaker i ulike former, nøtter, frø, meieriprodukter og ost som fetaost. Noen som har det på samme måte? Og finnes det noen gode vegetabilske alternativer? Har inntrykk av at det går mye i smør, koteletter og fettrander, og det har jeg store problemer med å få i meg:P

Hva med fisk da? Makrell i Tomat, røkt laks, stekt laks, ørret... Sardiner i olje og sild? Og hva med dressinger og majones?

Ellers er mye en vanesak. Jeg sliter også med fettranda på svinekjøtt (før den har blitt til baconsvor iallfall), men har blitt bedre til å velge marmorert kjøtt iallfall.