Vis enkelt innlegg
Gammel 11-08-11, 20:10   #8
Newstart
Seniormedlem

Newstart sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: Hva forventer du av vektnedgang?

Når jeg begynte så hadde jeg ikke så store forventninger anna enn at jeg håpet på at det skulle gå fort. Startet 29 mars og har gått ned mellom ett og to kg pr uke. Men siste tida så har det stått stille, eller gått ned bare et halvt kg. Men tilsammen nå så har jeg gått ned 18 kg.
Akkurat nå forventer jeg vel litt for mye. Er så vant med at det beveger seg jevnt nedover så nå må jeg legge om litt tankegangen min tror jeg. Nå siste to ukene suste jeg ned over to kg av en eller annen grunn og jubelen stod i taket. Men jeg er veldig sikker på at det bare var forbigående. For nå regner jeg med at det går senere. Er ikke så veldig langt unna målet mitt, og jeg har veldig lyst til å variere litt mer med maten. Har ikke skeiet ut i det hele tatt før nå for noen uker siden. Sukkerfritt vel og merke men da stopper det gjerne opp for meg.
Det er så lett når man prøver å gå ned i vekt å ha for dårlig tid. Da faller man gjerne av lasset etterhvert. Det vil jeg ikke skal skje denne gangen. Dette er en livsstil og jeg har stor tro på at jeg skal klare å nå mitt endelige mål om åtte kg til. Bare det vil ta litt lenger tid enn det hittil har gjort.

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat