Opprinnelig lagt inn av Lava, her. Jeg må reise nesten like langt først en halvtime med buss, så 7 timer med tog... Og Ignite kan sette meg på sikkerlista! Men herregud for ett surrehue jeg er! Har klart å bestille helt feil biletter, og betalt for dem... Er vant med at treff er på fredag, så jeg har likesågodt togbiletter ned på fredagen, og hjem igjen søndagen... og hotell fra fredag til lørdag! ... Må ringe ned og få rom ei natt til, så får jeg leke turist hele fredagen... Men da kommer jeg altså
Opprinnelig lagt inn av Lava, her.
Jeg må reise nesten like langt først en halvtime med buss, så 7 timer med tog... Og Ignite kan sette meg på sikkerlista! Men herregud for ett surrehue jeg er! Har klart å bestille helt feil biletter, og betalt for dem... Er vant med at treff er på fredag, så jeg har likesågodt togbiletter ned på fredagen, og hjem igjen søndagen... og hotell fra fredag til lørdag! ... Må ringe ned og få rom ei natt til, så får jeg leke turist hele fredagen... Men da kommer jeg altså
Så koselig da!!! Jeg fikk skikkelig lyst til dette, så det må eg prøve å få til! natta Lava!