Vis enkelt innlegg
Gammel 12-08-11, 10:16   #11
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: P-piller og ketogent kosthold

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Jeg bruker også cerazette. Jeg har ikke mellomblødninger og knapt nok mens, men jeg ønsker egentlig å bytte... Dessverre bør jeg bruke minst mulig kunstig østrogen. Jeg vurderer p-ring, men har ikke funnet noen med erfaring. Du har ikke tenkt på p-ring du da?

Jeg brukte p-ring i mange år og den fungerte utmerket ganske så lenge, selv på lavkarbo. Men etter en stund begynte kroppen og overstyre denne syklusen og etablerte sin egen syklus. Jeg begynte å blø temmelig nøyaktig halvannen uke før jeg egentlig skulle. Etter en stund valgte jeg å slutte og var egentlig litt spent på hvordan det skulle gå, men kroppen min har nå etablert en syklus som er omtrent på klokka. Skjer jo ganske mye med hormonene når man går på lavkarbo og jeg tror mange opplever at kroppens syklus blir anderledes etter en stund og at kroppen overstyrer evt prevensjon.

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat