Vis enkelt innlegg
Gammel 12-08-11, 11:06   #9441
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Så, hva vet du om "arbeid med bistand" ?
Det er ikke jeg som skal på dettte, men en venn. Har sett litt på nav sine sider men ønsker å høre andres erfaringer, om her er noen

Har vært på arbeid med bistand eller AB i 2 år, jeg! Syns det er greit å få prøve seg i arbeidslivet etter sykdom/skade med en attføringsbedrift/nav i ryggen. Likte ikke tanken på å søke jobb og så finne ut at jeg ikke hadde helse til den like vel.
Med AB kan man være i praksis eller jobb med lønnstilskudd mens man finner ut hvor mye man tåler eller hva slags jobb som passer etter skade/sykdom.
Nå var nok jeg hedlig både med attføringskonsulent, navdame og arbeidsgiver, men tror man kan ha mye nytte av et slikt opplegg om man legger litt innsats i det!

Bare spør nærmere om det er noe jeg kan klare opp i!