Sv: Er det noen her med samme mål som meg?
Opprinnelig lagt inn av Ninisen, her.
Husker at jeg var nede på 62 kilo da jeg var 19 år, etter et GR-kurs. Hard kjemping..., men jeg var så flink, så flink. Så flink at jeg fikk bulimi noen år etterpå...
Tenker at lavkarbo er min nye livsstil, og at siden det visstnok skal være vektregulerende så får vi se hvor jeg havner hen da
Kjempebra holdning.. tenker samme tanken om lavkarbo... Jeg har selv slitt litt med spiseforstyrrelse i min ungdom da alt handlet om lite fett, lite fett lite fett og masse trening... Er utrolig deilig å ha en annen holdning til kroppen min, lavkarbo er helt fantastisk på alle måter, godt for kroppen, godt for psyken 
Opprinnelig lagt inn av mysil, her.
Blir med her jeg også sjøl om jeg ikke har dagbok, er dårlig på å skrive sånt
Jeg er 164 cm høy, startvekt var 92,2 i november 2010, i dag stopper vekta på 85,8. Har satt et mål på 60 kg, men jeg får bare ta tida til hjelp og se hvor jeg havner hen til slutt. En sånn kroppsanalyse høres spennende ut, kanskje jeg tar en sånn en etterhvert for å se om målet mitt er innen rekkevidde
Supert... jo flere vi er jo bedre... Godt å ha noen som kan gi både støtte og et godt spark i baken av og til 
Opprinnelig lagt inn av dumidalia, her.
Jeg har vært på en liten blåbærtur med svigerinnen min. Mye trasking, enda mer latter og skravling, men veldig knager fangst... 3 dl tror jeg det ble til slutt Skal prøve igjen over helga og se om vi finner mer!
I helga er det slektstreff, så da er internettilgangen laber, men dere får ha en fin helg alle sammen! Det blir nok litt karbing på meg på lørdag, men skal prøve å beherske meg
Hehe... det var en dårlig blåbærfangst... hmmm, kanskje jeg også skal ta meg en bær tur, multebæra bør jo begynne å modnes nå... jeg snylter alltid på mamma sin bærfangst, men det er dårlig gjort da, iom at hun har ryggproblemer og absolutt ikke bør stå på hau i bærmyra...
Ha en flott helg og et trivelig slektstreff 
Min helg blir nok å gå til mere pakking... Håper på litt avslapping i kveld, er ikke i form. Er forkjøla og kjenner feber symtomer i nesa og hodet... Vil ikke bli syk, vil ikke smitte ungene Drikker sånn der Fort frisk i håp om å....ja blir fort frisk
Regner med det blir litt helgekos ikveld med lavkarbo kake og Graham Norton show 
Ha en flott helg alle sammen

Skriv gjerne en kommentar i Dagboka mi
|