Vis enkelt innlegg
Gammel 12-08-11, 17:09   #5
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Kakebesøk og bryllup - hva gjør jeg nå!?

Jeg ville absolutt ikke valgt å skjeie ut allerede første uka på Ketolyse. Du er inne i den fasen der du omstiller kroppen - i tillegg har du enda ikke etablert de gode vanene du trenger for at en uskjeielse bare skal bli en liten utskjeielse. Det tar ofte minst måned å få fettforbrenningen skikkelig i gang. Min filosofi er at alle utskjeielser skal være planlagte og absolutt verdt det - og når jeg setter meg ned og tenker etter pleier jeg å komme til at det faktisk ikke er verdt det. I ferien levde jeg mer generell lavkarbo, ellers har jeg hele tiden levd etter "boka" og det har til nå resultert i 12kg minus på i overkant av 3 mnd. Det er av langt større verdi enn et kakestykke nå og da.

Når jeg er invitert i selskaper spiser jeg meg god og mett på fet mat på forhånd og jeg pynter meg i noe fint og minner meg selv på at den buksa eller den kjolen kan jeg absolutt ikke bruke hvis jeg fortsetter å spise kaker. Serverer de noe som er lavkarbo tar jeg en liten bit - passelig mengde i forhold til hvor mett jeg er - hvis ikke spiser jeg ganske enkelt ingenting, tar en kopp kaffe og et glass vann isteden

Ønsker deg masse lykke til og håper du finner en måte å få helgen til å fungere

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat