Vis enkelt innlegg
Gammel 12-08-11, 19:45   #2
Zincite
Seniormedlem

Zincite sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: I forkant av alkohol

Nå drikker jeg vin mye oftere enn deg, så erfaringene blir vel litt annerledes. Men jeg ville heller tenkt at det var viktig å få i seg fett før alkoholen - akkurat som Skaldeman sier at det lønner seg å få i seg fett før karbohydratene. Spiser du mye fett vil magesekken slippe det ut i passe porsjoner - slik at galle og tarm skal klare å spalte og ta opp fettet. Dermed tenker jeg at kroppen vil ha litt å jobbe med og litt å ta opp, og at effekten av alkoholen ikke blir så direkte. Men det er nok dessverre bare kroppen din som kan gi deg ditt svar
Håper uansett at du får en hyggelig kveld
Og trenger kroppen din litt karbohydrater for å funke greit, så ville jeg prøvd å kombinere de med fett. Jeg tenker uvant mye - av de og alkohol kan være ganske kraftig kost for kroppen, og at godt med fett (om du er vant til det) kan være med og dempe reaksjonen.

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat