Vis enkelt innlegg
Gammel 13-08-11, 00:05   #14
Hette
Medlem
 
Hette sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Førde
Innlegg: 150
Hette er en juvelHette er en juvelHette er en juvel

Sv: Lei av kommentarer fra andre!

Må sei eg er litt fornøgd med meg sjølv!

Vi har kantine på jobben, og somregel går det fint å finne noke ein kan ete... Eg har inspirert to andre damer på jobben til å begynne på lavkarbo, ho eine har gåttned 30kg sidan februar, og ho andre gjekk ned dei 4 kiloa ho ville for at brudekjolen hennar sku passe perfekt!

Mandag og Tirsdag blei eg sittande i lunshen å snakke litt med fabrikksjefen om lavkarbo... Han har jo sett at det fungerer på oss tre damene som går på det...

Onsdag kom eg inn i kantina, bak sjefen, såg meg rundt og sukka for meg sjølv: "huff, i dag er det vist ikkje noke eg kan ete....." Då ser sjefen på meg og seier; vi skulle hatt ein slatbar.....

Så ser han over disken og roper til ho eine som jobber i kantina, (forøvrig ho som har gått ned 4kg..) og seier; Vi må ha salatbar!

Eit par timar seinare hadde han komt ned til ho på kjøkkenet og sagt; vi SKAL ha salatbar!!!

So i går gjekk dei rundt og planla kor dei skal sette den!!!

Må berre sei eg e SO lykkelig!! Då blir det so mykje enklare å få det til!!

Er litt lei kokt egg med majones på...... Dei serverer somregel ferdigsmurte skiver, og middag i den eine pausa, men ofte er det jo blandingsprodukt.....

__________________


Hette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat