Huff da Sanna! Skjønner at du har det tungt akkurat nå. Jeg har ikke gikt men en veldig stiv kropp hver morgen. Bruker å spøke med at jeg har gikt, men det skal jeg slutte med! Det er forresten kaldere i lufta; den er skarp vil jeg si. Selv om graderstokken viser 13 grader her i skyggen og sola skinner så må jeg ut i sola for å kjenne varme. Det jeg noe knotete prøver å si er at 13 grader i skyggen nå og 13 grader i skyggen for en mnd siden er to forskjellige ting Jeg fikk en strålende start på dagen idag; jeg kom meg opp av sengen (ikke så veldig elegang, jfr stiv i kroppen) og så sier gubben at dæ....magen din er blitt mindre. Så det veldig godt nå da du stod med siden hit. Godmannen min Det var godt å høre på en dag hvor jeg føler meg oppblåst pga baconcrisp i går kveld og en mens som er på gang. Nå er det snart klart for dagens gåtur. Siden det er så fint så blir det langtur i dag. Det blir slutt på å gå flere mil i uka når jeg starter på jobb igjen Da blir det bare helgeturer. Men kanskje på tide å ta opp styrketreningen igjen da - der har jeg jo knapt vært den siste måneden Så herlig å høre om sønnen din som reiste seg i dag Maria! Det er leeeenge siden mine var så små, men jeg husker fortsatt gleden.