Vis enkelt innlegg
Gammel 13-08-11, 17:09   #15
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Høyt kolesterol

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Flinke fastlegen din!

Ja, det blir litt mindre å rutte med på AAP, tro meg. Bare pass på at du får barnetillegg og evnt utløser forsikringer osv. Jeg får utbetalt ca 2500,- i måneden bare i barnepensjon fra pensjonskassen jeg var medlem i på jobben!
Helsa er viktigst i første omgang, men man må jo ta med seg det man kan få, ikke minst når man har barn å forsørge!

Da har jeg tatt en avgjørelse... Det blir aap på meg etter at sykemeldingsperioden er over. Jeg klarer ikke begynne jobbe 100%. Jeg skal klare 30%. Jeg har snakket med sjefen og han sier at det er ok. Det er værre med de andre... Blir nok putring. Jeg skal jobbe hele neste uke, men jeg vet allerede nå at jeg ikke kommer til å klare det.
Fastlegen min var med på de teoriene jeg hadde om hva som feiler meg og skal sende notat til lungelegen før jeg skal til ham om to uker. Ikke at man skal ønske seg sykdom, men jeg håper at det er det som feiler meg for det er botemiddel for det og det kunne ha vært kjekt å vite hva som er i veien.

Hvis det er det som jeg håper/tror det kan være så er det fortykkelse av pleura. Dvs at den posen lungene ligger i rett og slett trutner av vann. Det kan forklare pustebesvær, det at vanndrivende virker, den følelsen a at noen sitter på brystkassen min, etc etc. ER det det, så kan det kjapt kureres med andre medisiner enn vanndrivende. Jeg skal i morgen gjøre et lite forsøk med å ta vanndrivende hver time. Jeg har hittil tatt annehver time, men så er jeg også helt ødelagt på slutten av hver periode.
Jeg SKAL bli frisk!!!!!!!

Jeg har ingen forsikringer å utløse, men hellet oppi det hele er at jeg akkurat har søkt om økning av barnebidraget samt det at poden har fått innvilget 2100 kr i stipend hver måned. Så sånn totalt sett går vi ikke ned så mye, det er bare ikke jeg som forvalter alt. Poden er forberedt på at han må handle inn klær etc selv; bruke av de pengene han får, jeg kan ikke bidra... VI SKAL KLARE DET!