Vis enkelt innlegg
Gammel 13-08-11, 19:00   #8
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 52
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan unngå/stoppe å gå ned i vekt med LCHF?

Opprinnelig lagt inn av Mariann S, her.

Ser du nevner erter, sukkererter er vel ikkje ille å ete??
Dei er i alletilfelle so gode rett frå kjøkkenhagen, at dei skal eg kose meg med uansett

Jeg vet ikke. Det er så mange meninger om både belgfrukter og mat fra solanum-familien. (Det bunner i tanken om at disse er ganske nye i kosten - ifht steinalderkostholdet og at kroppene våre kanskje ikke håndterer disse optimalt. ) Jeg har ikke lagt så stor vekt på dette. Spiser min hummus med velbehag. Men erter og bønner inneholder jo en del karbohydrater om man spiser bønner like ofte som en del vegetarianere gjør. Hva man synes og hvordan ens egen kropp reagerer på de mengdene man vil ha bør vel være rettesnor.

Kos deg med sukkerertene du. Kan ikke tenke meg du spiser dem i mengder som har noe å si for deg.