Sv: Min bmi 19,5!
Jeg fatter fortsatt ikke hvordan å spise kaniner kan sammenliknes med mitt råd når en kanin gir en fordeling på 71% protein i følge diett.no. Det beviser vel bare at å spise kun kaniner dag inn og dag ut kan være helseskadelig?
Jeg skjønner at man bør være forsiktige med å gi råd, og inrømmer at jeg i alle fall burde forsøkt å finne mer informasjon før jeg skrev det jeg skrev, men jeg ser enda ikke at rådet i seg selv var uansvarlig. Ble det bedre når jeg la til karbohydratene da? Om så, så var jo dette bare en lei misforståelse, og det beklager jeg sterkt.
Sitat:
Jeg har ingen behov for å få deg til å se "smålig ut" - dette er heller ikke personlig. Du velger selv hvordan du oppfatter kritikk - om du oppfatter den som krass er det lite jeg kan gjøre med det. Jeg er ikke kjent på forumet som anklagende, kritisk, usaklig og ufin mot de andre medlemmene, så jeg beklager virkelig at du oppfatter meg slik.
Jeg oppfattet deg slik NÅ. Av det jeg har lest, synes jeg stort sett du gir særdeles gode råd, og jeg synes du er et verdifult medlem. Men jeg har også himlet med øynene noen ganger over en uforklarlig aggressivitet (kun oppfattet av meg eller ei) som av og til kommer fram. Det betyr ikke at jeg mener du er en kranglete person. Vi har vel alle våre dager? I alle fall jeg!
Yessir 
|