Vis enkelt innlegg
Gammel 13-08-11, 22:33   #119
Cosytroll
Juniormedlem

Cosytroll sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Hvor: MiddleOfNorway
Cosytroll er på en erverdig vei

Sv: August-startere 2011

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

You and me

And me...

Opprinnelig lagt inn av dumidalia, her.

Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har stoppet like før eller spyttet ut noe jeg har tatt i munnen, fordi jeg glemmer meg bort.. Ikke lett å være senil på slankern

I actually DID that andre dagen på ketolysekur.. Putta en safarikjeks i munnen, tygde og svelget en fjerdedel og oppdaget til min forferdelse at jeg drev å tygde på en ny fjerdedel... Spytta pent ut i søpla og kasta andre halvdelen.. Og så meg over skuldra for å se etter at ingen hadde sett meg. Hvilke bulimikertendenser ville de vel tenkt.. Ikke så lett det der altså. Bare eeen kjeks, den eer jo så liiiten, sant? ..

Opprinnelig lagt inn av kirami, her.

Mine fantastiske besteforeldre...
Dro på besøk til de i dag, på formiddagsmat, jeg vet det er brødmat med pålegg, så jeg tok med meg noen av de osteplettene jeg lagde her om dagen, men når jeg kom dit, hadde hun laget masse deilig mat jeg kan spise<3 Eggerøre, spekemat, karbonader, reker, majonais etc... Hun huska at jeg spiste lavkarbo og hadde gjort sitt beste for at jeg kunne spise det hun dekka på. Også friske bær til dessert. Vidundelige mormor!! Er så deilig når noen ikke ser det som et problem å få "lavkarber" på besøk
Ellers har man hatt en flott dag, jeg har hatt første veiedag, og er meget fornøyd med resultatet ca 4.5kg ned:O
Ønsker alle en flott kveld

DET kaller jeg en fantastisk bestemor ja! Gratulerer med flott resultat også!

Opprinnelig lagt inn av Sinnami, her.

Er det plass til meg her og?! Har gradvis kuttet ned på karber, og i går var dagen for å legge helt om kostholdet. Har handlet inn masse, lagd ukesmeny for neste uke, og bakt brød og knekkebrød, så nå er forutsetningene der for at dette skal gå bra! Har skikkelig troa på at dette skal få bort noen kilo, må kjøpe batterier til vekta på mandag så jeg kan følge med på tallene

Helt sikkert plass til deg, jo flere vi er jo bedre, sant? Høres ut som om du har forberedt deg godt og har motivasjon i massevis til å lykkes! Stå på og gled deg til masse godt mat!

Jeg har veid meg etter ni dager i dag nå, og har gått ned fra 87,5 til 84,4. 3,1 kilo er jeg kjempefornøyd med, har aldri vært så mett og så lite fysen i hele mitt liv, jeg!:O Har hatt noen svimmelhetsanfall, men tror det har hatt mest å gjøre med at jeg er dårlig til å drikke nok vann.

Cosytroll er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert inntil videre - - ? Svar med sitat