Vis enkelt innlegg
Gammel 13-08-11, 23:29   #2891
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Før jeg kryper til køys vil jeg også kommentere på ett par av de samme tingene som Dollsine sier til deg Pruttis-mor, for jeg syns hun har så veldig rett i alt hun sier. Det går så spesielt på disse to tingene som du svarer Dollsine:

Sitat:

Hvorfor skal ikke han være interessert i deg? Hvorfor ikke liksom? Fordi han er av den typen som kun vil ha det beste. Og jeg er på det stedet at jeg eier ikke tro på at jeg er det beste for ham, derfor blir jeg samtidig litt redd, skuffet.
Du får avsmak hvis du møter noen som er som deg. Avsmak hvis noen er som deg... Hvorfor det da vennen min? Dette har ingen gjort mer tydelig enn du, vennen min. Denne må jeg få fundere litt på. Ikke tenkt slik på det før

.

Jeg tror dette henger sammen, og slik jeg oversetter det du skriver leser jeg det slik: Du tror ikke du er god nok for han, du tror ikke du er verdig hans kjærlighet - og det at han liker deg så godt får deg egentlig til å tro at det må da være noe galt med han - siden han liker deg.....

Jeg forstår deg så altfor godt, vennen, jeg har hele livet slitt med å se på meg selv som et menneske som er verdt å elske selv, så jeg vet hvor vanskelig den derre sirkelen er. Ønsker så veldig at du skal slippe å gjøre de samme feilene som meg Du er en fantastisk person som er verdig av alt det gode som kommer i din vei - og jeg tror du må jobbe med å fortå det - ikke bare i hodet ditt, men også følelsesmessig - slik at du faktisk blir i stand til å gripe dette gode når det kommer rett foran nesen på deg
Ja, jeg vet det er enklere å si enn å gjøre noe med, det er så altfor lett å komme i en sirkel der en ender med å skaffe seg bekreftelser på sin manglende egenverdi..... Håper så veldig at du slipper å bli gående i en slik sirkel vennen

Nå skal jeg ta kvelden - håper alle har hatt en god kveld, nattinatt

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat