Vis enkelt innlegg
Gammel 14-08-11, 02:44   #17
jolie
Medlem

Medlem siden: Aug 2008
jolie er på en erverdig vei

Sv: Sliter med å komme i bedre form

Opprinnelig lagt inn av nightly, her.

Takk for tipset! Har vært alt for slapp med uttøyningen. Jeg er ganske myk da, om det har noe å si.. Får lett håndflatene i gulvet med føttene litt i fra hverandre...

Å være myk er ingen unnskyldning for å droppe uttøyingen. Det er litt delte meninger om det å tøye ut, da. Men jeg kjenner på kroppen at det er viktig. Jeg er også en som er myk. Jeg kan ta i trinnet nedenfor det jeg står i (i en trapp), jeg kan legge nesa på kneet når jeg sitter i "hekkeløpstilling" (ene beinet rakt fram og det andre bøyd bak meg), jeg kan gå ned i guttespagaten osv. Men om jeg ikke tøyer ut skikkelig (særlig legg, rumpe, lår foran/bak og hofteleddsbøyer) er jeg helt rævva dagen etterpå. Jeg kan knapt gå ei trapp.

Men man trenger ikke bruke en evighet på å tøye ut. Fem minutter etter en real tur er mer enn nok. Selv liker jeg å virkelig fordype meg i uttøyinga (er så deilig når musklene virkelig "slipper") og kan godt bruke en halvtime, men for å fungere dagen etterpå holder det med fem minutter fordelt på de største muskelgruppene.

Min journal
jolie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen Svar med sitat