Vis enkelt innlegg
Gammel 14-08-11, 11:31   #2910
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Takk Bente. Jeg tror jeg koker opp noen egg og tar med, og kjøper en majonestube som kan ligge i veska, iaf de første dagene. Tror det hadde vært lurest å spise når jeg kom på jobb; da passer det godt til lunjstid og. Synes det høres deilig ut å ikke bli sulten før i 10-11-tia jeg; hadde passet meg godt og det. Jeg spiser frokost før jeg drar,for har jeg ikke spist, så blir jeg slapp, får vondt i magen og hodepine (selvfølgelig). Har prøvd å drikke vann for å avhjelpe men det fungerer ikke. Så det må være noe mat.

Prøv deg litt fram, får du hodepine, så spis bare noe lite kl. 6, litt ost eller noen skinkebiter m majones feks, og så en skikkelig frokost senere. Egg og majones er jo ganske ideelt og enkelt å ta med seg

Jeg har aldri vært noe glad i å spise tidlig på morgenen. Jeg virkelig hatet det den gangen jeg prøvde Grete Rohde og fikk beskjed om at jeg "måtte" spise om morgenen, ble kvalm og dårlig hver dag.... Kaffe, masse vann og eventuelt en kopp te med cocosa holder lenge for meg på morgenen. -Men vi er jo så forskjellige....... Jeg har stort behov for mat på kvelden isteden

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat