Vis enkelt innlegg
Gammel 14-08-11, 13:03   #2911
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 36
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Hjertelig takk for gode ord, råd og påpekelser. Skal, litt senere, skrive ned noen punkter og jobbe med dem. Det tror jeg kan være lurt(?).

Kvelden var super! Ble hentet av mr Flørt og så dro vi til våre venner. Hengslengt i en sofa med hver vår hodepine, hehe. Endelig satte han seg slik at han måtte støtte hodet sitt på meg. Har savnet den.
Samtidig har jeg konkludert med at jeg vet ingenting og forstår ingenting. Det forvirrer meg veldig. Vil ikke virke for pågående, men har lyst å invitere på søndagsmiddag. Herregud, han er jo praktisk talt som hjemme når han er her, så hvorfor ikke? Men akkurat dette har jo gått galt før - jeg blir for ivrig, og så trekker jeg meg tilbake pga. den tilbakemeldingen. Men - det igjen kan jo være fordi jeg ikke bor her lengre. At han må ha ei grense han også.
Kan filosofere meg ihjel her BER HAN MEG FLYTTE TILBAKE, SÅ GJØR JEG DET, har jeg lyst å rope.

Nå er omeletten inntatt. Sliter med matlyst, føler alt vokser i munnen. Mamma er så engasjert nå, så da går det vel greit. Jeg skal lage skinkesteik til middag, med løk og noe gulrøtter til. Og brunsaus av sky og fløte. Det blir godt

Life's good - kinda

Glad i dere, snuskeluskene

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat