Spiser jeg for lite? Dårlig form
Hei 
Har sett litt på kh inntaket mitt denne uken. Om jeg ser bort ifra den dagen jeg hadde en kule med is så har jeg fått i meg 15,43g kh som det meste jeg har fått i meg på en dag. Jeg har bestemt meg for å få i meg toppen 30kh per dag. Men 15 er vel kanskje litt lite? I alle fall med tanke på at det er det meste jeg har fått i meg? Det aller meste av kh kommer fra grønnsaker, og jeg spiser som regel 2 måltid om dagen, toppen 3. Vil det være en fordel å legge inn litt ekstra kh? En skive Fedon brød kanskje? Jeg er ikke den mest oppfinnsomme i matveien. Det går i egg, kokt skinke og bacon til andre måltid enn middag. Og litt agurk da.
Grunnen til at jeg lurer er fordi jeg ikke føler meg helt bra. Skjelven i bena og uvel i magen. Kan det forresten være tegn på at den kula med is på torsdag ikke burde ha blitt konsumert?
Føler meg veldig kraftløs i bena, men på tross av det oppdaget jeg i går noe som bare må være lårmuskler Har gått på lavkarbo i ca 5 uker nå, og går ned i vekt. Går tur nesten hver dag, men føler meg like kraftløs som i starten (men yter mye bedre til aerobic enn i starten).
Ifølge diett.no er mitt "goal" 2349 kcal
Gjennomsnittlig hver sag har jeg fått i meg:
1399,5 kcal
102,16g fett
16,38 kh (Dratt kraftig opp av den kulen med is)
83,08g proteiner (er forholdsvis lite aktiv)
Veier da 113kg, skal ned til 90 i første omgang, 80 som det store målet.
Er ikke sulten for tiden. Kunne kanskje fått i meg mer proteiner, men tror nesten jeg må skaffe proteintilskudd for å få det til. Fett begynner jeg å få taket på.
Er det mulig å "lese av" hva som kan være problemet mitt her?
Håper noen vil prøve 
|