Vis enkelt innlegg
Gammel 14-08-11, 17:29   #4
Noenkiloformye
Medlem

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Trondheim
Noenkiloformye er på en erverdig vei

Sv: Spiser jeg for lite? Dårlig form.

Prøver ikke å spise så lite kh, er bare ikke sulten
Kokt skinke er helst for proteinene sin del (er en smule usikker på hvor mye jeg skal spise per dag)

Spiser bacon, litt ost, kjøtt/fisk, blomkål, brokkoli, egg, kremfløte, agurk hodekål/spisskål. Hender seg jeg spiser selleri eller isbergsalat.
Men er sær i matveien og er småspist.

Et måltid kan bestå av 2 stekte egg og litt stekt skinke + agurk. Eventuelt bacon istede for skinke (blir fort matlei så det blir ikke for mye bacon).

Middag består av en type kjøtt. Ofte lager jeg kålstuing, og har litt agurk med.

Har aldri spist noe spesielt mye per måltid, det er ikke overspising som har gitt meg overvekt. Nå er jeg mett i mange timer etter et måltid og tanken på mat gjør meg kvalm.
%messig så er fordelingen riktig, så det er jo positivt om ikke annet

Det skal sies at jeg aldri har spist så mye grønnsaker som nå. Er ikke spesielt glad i grønnsaker. Det blir med agurk til de fleste måltidene, for det må ikke tilbredes. Spiser blomkål og brokkoli veldig pliktskyldig

Hva om jeg tar en skive Fedon brød hver dag, med kjøttpålegg på? Kan jo lete litt rundt å se hva som har mest fett i (men er veeeeeeldig glad i den kokte skinken min )

Hadde liksom ikke trodd at jeg skulle få problemer med å spise nok

Noenkiloformye er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert. Svar med sitat